کاستر گلدانی

تجربه های شیرین آشپزی من

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ تجربه های شیرین آشپزی من خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پودر کاستارد  4 قاشق غذاخوری  .               شیر 4   لیوان      .             شکر 5    قاشق غذا خوری

کره 1 قاشق غذاخوری  .                            خامه  1/2 لیوان  .              پودر کاکائو  4 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه : تمامی مواد ها را به جز خامه با هم خوب مخلوط کرده سپس خامه را با چند قاشق اب جوش مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا گره نشود سپس به مواد اضافه کنید و درون قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و بهم بزنید تا مواد یکدست شوند

مواد را همچنان بهم بزنید تا کم کم پخته و غلیظ شود ، پس از پخت کاستارد را درون قالب یا ظرف های دلخواه بریزید و درون یخچال به مدت 1 ساعت قرار دهید تا خنک شود ؛ برای سرو کاستارد خنک شده من از پودر کاکائو الک کردم روش و کاکائو تختخ ای رو رنده کردم سبزی های معطر هم کمه داشتم من از ریحان استفاده کذدو شماهم میتونید باز از موارد دیگه برا تزئینش استفاده کنید.

نوش جان

 

 



نظرات شما عزیزان:

tahmine
ساعت16:05---8 شهريور 1393
besyar khomase benasar myad mikhaaaaaaaaam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 شهريور 1393برچسب:دسر کاکائویی خوشمزه,دسر کاکائو,طرز تهیه دنت کاکائویی, ] [ 13:38 ] [ عسل بانو ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه